Prečo mám rád túto fotku 1

Neviem či sa vám stáva, že sa pozastavíte pri niektorej fotografii, či už zo svadby, alebo akejkoľvek inej akcie, či z bežného života. Mne sa to stáva. Niekedy to ani nemusí byť fotografia, ktorá je technicky zvládnutá na 100%, ale vy cítite, že je to tá fotografia, ktorá k vám niečo vypovedá. Alebo naopak je to fotografia, ktorá je expozične, kompozične a emočne super a vy viete, že ste boli v ten správny okamih na tom správnom mieste. A stlačili ste spúšť na fotoaparáte.

Veľmi mám rád túto fotografiu. Odfotil som ju na svadbe Adi a Martina v Banskej Štiavnici pred kostolom, kým sme čakali na pána farára.  Páči sa mi zachytený okamih po tom, ako nevestin ocko fotil svoje dve dcéry, pričom si pozerá fotografiu vo fotoaparáte a jedna sestra ďakuje druhej za fotku bozkom. Páči sa mi tá sesterská láska a moment, ktorý patrí iba im. To že tá chvíľa patrí len im je vyzdvihnuté aj tým, že sa na ne nik z deviatich osôb stojacich okolo nepozerá. 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

O šuflíkoch

Prečo mám rád túto fotku #4

Prečo mám rád túto fotku #5