Som šťastný


Som šťastný, že moja Janka nie je ako niektoré moderné dievčatá . Som šťastný, pretože nestenčuje hlas, keď mi volá a netvári sa aký som úžasný a takisto mi cez telefón pred inými ľuďmi môjho opačného pohlavia nevysvetľuje triviálne veci, len aby sa pred ostatnými ukázala aká je akože superinteligentná. Som šťastný, že ma pred inými neohovára a neosočuje. Tiež, že sa nerozplýva nad každým mužom, ktorého uvidí vo filme, alebo nad fotografiou obnažených mužov s tehličkami. Som šťastný, že nerieši na Facebooku iné ženy, to ako si menia profilovky, aké strašné sú tie profilovky, aké hrozné sú ich účesy a ako hrozne sú oblečené. Som šťastný, že si nedá vystrihať hlavu nad jedným uchom na 5mm, len preto, že nejakej dievčine na internete sa to hodí (a mimochodom to už majú dve kamarátky). Som šťastný vôbec za to, že netrávi celé hodiny na Facebooku a že vie okrem sedenia za počítačom robiť aj hodnotnejšie veci. Som šťastný, že má priateľky a úprimné priateľstvá, že nepočúvam doma to, čo som musel počúvať na hodinách s dievčatami z .... Som šťastný, že sa nepretvaruje a nehrá sa na najlepšiu priateľku s niekým, koho za chrbtom nenávidí. A v skutočnosti možno ani sama nevie, čo cíti, k tej osobe. Som šťastný, že nie je drzá a arogantná, že si o sebe nemyslí, že je miss celého sveta a že celý svet sa vlastne točí len okolo nej. Som šťastný, že nehovorí iným mužom, kedy to má a kedy to má. Som šťastný, že sa stará, že nie je posadnutá najnovším trendy oblečením a ak práve nie je na Facebooku, tak si hodiny neúnavne neprezerá internetové obchody s topánkami na jedno kopyto, ktoré tak aj vyzerajú. Samozrejme nesmiem spomenúť, že sa nad tými topánkami šialene nerozplýva a nie je z nich taká hotová, že si ich musí ihneď kúpiť, aj keď, ale to je vlastne jedno. Som najšťastnejší muž na svete, pretože moja Janka nenosí legíny a nemá doma nič s leopardím vzorom. Som šťastný, že nepretelefonuje 150Eur za týždeň a že vie žiť aj keď práve nejde internet. Som šťastný, že ma neklame a že mi verí. Tiež ja jej verím a som presvedčený, že ak by odišla na desať dní na plavecký výcvik do Talianska, nebalila by tam talianov, ani 11 ročných chlapcov z vedľajšieho stanu, pretože vie, že už niekoho má. Som šťastný Jani, že ťa mám.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

O šuflíkoch

Prečo mám rád túto fotku #4

Prečo mám rád túto fotku #5